توهم نباشی
وبلاگ تنهایی جی اف اس
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:دوس دارم,دوست,زندگی,دوست داشتن,سرد, | نویسنده : jfs

دوس دارم بهار باشم شروع کنم زندگی رو دوباره 

دوس دارم عزیز باشم که فقط خوبی ببینم

دوس دارم دستام نلرزه موقع کمک به ......

دوس دارم چشام نبینه این همه بی وفایی هارو

دوس دارم صدام بگیره موقع داد زدن سر مردم

دوس دارم شیطون نباشم، نشکنم شیشه مردم

دوس دارم دلم بگیره، وقتی که همش باهامی

دوس دارم رو ابرا باشم، وقتی که همش پایینم

دوس دارم بارون نباره، وقتی که چشام می گریه

دوس دارم ماهو ببینم وقتی که خورشید هم هست

دوس دارم یاری نباشه وقتی که تو اون وفا نیست

دوس دارم زندگی سرد شه با همه گرمای روزش

دوس دارم مثله پرنده اون بالا باشم، بگیرم دستای مردم

دوس دارم دوستی نباشه وقتی که دستا تو دست هم نیست

دوس دارم تنها بمونم، چون باوجود اون شخص نمیشه وجود رو حس کرد

دوست دارم حرفام چرت نباشه، وقتی میشه بهتر از این گفت

دوس دارم تو هم نباشی، چون داری بهم می خندی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اسلایدر

دانلود آهنگ